Home Kategorie Jedzenie Afera mięsna w Biedronce. Klientka odkryła podejrzaną praktykę. Kierownictwo sklepu odpowiedziało na zarzuty.

Afera mięsna w Biedronce. Klientka odkryła podejrzaną praktykę. Kierownictwo sklepu odpowiedziało na zarzuty.

Afera mięsna w Biedronce. Klientka odkryła podejrzaną praktykę. Kierownictwo sklepu odpowiedziało na zarzuty.

Mięso w lodówce Biedronki mogło być zepsute i niezdatne do spożycia dla ludzi. Pewna kobieta odkryła wyjątkowo niebezpieczny proceder w jednym ze sklepów popularnej sieci.

Jak podaje serwis abczdrowie.pl, zgłosiła się do niego pani Mariola. Kobieta poinformowała portal o niechlubnym procederze stosowanym w jednym z Biedronek w Lublinie.

– „Wybierałam właśnie mięso na obiad, gdy poczułam, jak z lodówki wydobywa się smród. Tuż obok paczek z filetem z kurczaka zobaczyłam kubeczek wypełniony mieloną kawą. Każdy, kto chociaż raz był w perfumerii, doskonale wie, że kawa pochłania zapachy. I tak pewnie miało być tym razem. Obrzydlistwo! Jak można tak traktować klientów? I dlaczego mięso, które nie jest przeterminowane – śmierdzi?” – mówi oburzona.

Portal zwrócił się z prośbą o komentarz do biura prasowego Biedronki. Starszy menadżer sprzedaży Tomasz Harasymiuk, odpowiedzialny za lubelski sklep złożył w imieniu firmy oświadczenie, w którym przyznał, że doszło do błędu.

– „Dziękujemy za ten sygnał, każda informacja na temat działania naszej sieci jest dla nas cenna, a bezpieczeństwo i czystość w naszych sklepach są dla nas bezwzględnymi priorytetami. Natychmiast zajęliśmy się opisaną przez panią sytuacją, która była wynikiem błędnego działania jednego z pracowników sklepu. Przepraszamy za tę sytuację” – czytamy w oświadczeniu Tomasza Harasymiuk.

Menadżer wskazanej przez kobietę Biedronki wyjaśnia, że zgodnie z obowiązującymi ich procedurami, jakość produktów i ich terminy spożycia powinny być sprawdzane codziennie, a temperatury w chłodziarkach przynajmniej trzy razy dziennie.

– „Pracownik i cała załoga sklepu zostali dodatkowo przeszkoleni w kwestiach bezpieczeństwa i higieny przez wyspecjalizowanego trenera, błąd został wyeliminowany, wszystkie urządzenia chłodnicze w sklepie zostały uprzątnięte i szczegółowo zbadane pod kątem czystości, a ekipa sklepu starannie sprawdziła świeżość produktów w sklepie, aby podobne zdarzenie nie powtórzyło się w przyszłości” – mówi Tomasz Harasymiuk.

W. Kruk: karta podarunkowa
W. Kruk: karta podarunkowa
90,00 zł
100,00 zł
23 dni
do końca oferty!
90 zł za Kartę Podarunkową wartą 100 zł i więcej do wykorzystania w salonach stacjonarnych, sklepie internetowym W. Kruk

Twoja reakcja?

Super
Super
2
Ha ha
Ha ha
21
Wow
Wow
2
Smutny
Smutny
5
Zły
Zły
27

Podziel się ze znajomymi!

Zostaw swój komentarz