Home Kategorie Życie Przychodnia postawiła sprawę jasno. To koniec “walenia” pacjentów.
30.35K

Przychodnia postawiła sprawę jasno. To koniec “walenia” pacjentów.

Przychodnia postawiła sprawę jasno. To koniec “walenia” pacjentów.

Kartka o kuriozalnej treści pojawiła się na drzwiach jednej z przychodni w Lublinie. Personel placówki wezwał pacjentów, do obyczajnego zachowania. Sprawa otarł się nawet o lubelski NFZ.

– “Uwaga! Uprzejmie prosimy pukać w okno, aby skontaktować się z pielęgniarką. Jeśli usłyszymy ‘walenie’, do okna nie podchodzimy” – czytamy w ogłoszeniu, które wywieszono w przychodni “Wallenroda Med” w Lublinie. Kartka wywołała prawdziwe oburzenie wśród pacjentów.

– “W ważnych sprawach pukamy w okno, a nie ‘walimy’. Bo grożą sankcje. Nie podejdą do okna. Należy piętnować takie praktyki” – poinformował mailowo redakcję lubelskiego “Dziennika Wschodniego” oburzony pacjent przychodni.

Kartka pojawiła się w oknie w ubiegłym tygodniu, ale już została zdjęta. Przyczyną, jak wyjaśnia lekarka Małgorzata Walewska-Matraszek, był przykry incydent z udziałem agresywnego pacjenta, który miał miejsce w placówce. Przyznała ona, że rozumie stres i nerwy chorych, zwłaszcza w dobie pandemii COVID-19. Jednakże, pewne zachowania powinny być piętnowane.

Podobna, choć chyba jeszcze bardziej kuriozalna sytuacja, miała miejsce w Tarnobrzegu. W październiku 2020 r. gdzie pacjenci musieli dobijać się do okna, za pomocą długiego patyka. No cóż.

„Spoczywaj w pokoju… wciąż nie mogę w to uwierzyć”. Łamiący serce wpis po śmierci 22-latka…

Źródło: Dziennik Wschodni

Kurs online: Masaż i odnowa biologiczna z certyfikatem
Kurs online: Masaż i odnowa biologiczna  z certyfikatem
59,00 zł
Oferta zakończona!
Kurs online z certyfikatem: Masaż i odnowa biologiczna z certyfikatem za 59 zł z firmą Akademia Dietetycznie Poprawni

Twoja reakcja?

Super
Super
1
Ha ha
Ha ha
0
Wow
Wow
0
Smutny
Smutny
0
Zły
Zły
3

Podziel się ze znajomymi!

Zostaw swój komentarz