Ogromna awaria w dużym banku. Lepiej sprawdźcie swoje konta! Ludzie płacili kartą, a pobierana była 100 razy większa kwota!

Zamiast 98,00 zł za obiad w restauracji, bank potrącał swoim klientom 9800 zł! To tylko przykład, ale poszkodowanych klientów jest sporo. Winna jest awaria w banku.
Na czym polegał błąd? System usuwał przecinek z płaconego rachunku, a jak ktoś nie miał tylu środków na koncie, dodatkowo blokował kartę.
Bank Santander o godz. 21:40 w niedzielę 20.06 zapewnił, że rozwiązał problem, a pierwsi poszkodowani odzyskali już swoje pieniądze. Problem miał dotyczyć „poniżej 1 proc. transakcji”. Mimo wszystko, takie sytuacje nie powinny się przecież zdarzać, zwłaszcza w tak dużym banku.
Wpisy zszokowanych klientów banku Santander zaczęły pojawiać się w mediach społecznościowych w niedzielę po południu. To smutne, gdyż okazało się, że wypoczynek w niedziele, gorące popołudnie z przyjemności szybko zmienił się w koszmar, gdy tylko otrzymali oni rachunki za usługi etc.
– „Santander Bank, jak zamierzacie rozwiązać dzisiejszy problem, zapłaciłem kartą w sklepie 10,38 a ściągnęło mi z konta 1038 pln – na infolinię nie można się dodzwonić” – pisał pan Andrzej. Pan Bartek z kolei, za automatyczne przedłużenie subskrypcji Spotify zapłacił zamiast 30 złotych, 3000. No cóż.
Hej @SantanderBankPL co się dzieje z rozliczeniami? Za @SpotifyPoland zapłaciłem blisko 3000 pl za miesiąc ? pic.twitter.com/m9cKtrFPKy
— Bartek (@Przybyciel_) June 20, 2021
– „Wiemy o podobnych sytuacjach i bardzo Was przepraszamy za powstałe niedogodności” – odpowiadali przedstawiciele Santander Banku Polska.
– „Odblokowujemy już środki na Waszych kontach. Dajcie nam, proszę, jeszcze chwilę” – pisali.
Potężna nawałnica zrywała dachy, połamała drzewa. „Ludzie uciekali do domów”.
Źródło: Twitter, Fakt
Twoja reakcja?





Zostaw swój komentarz