Home Kategorie Sport 5 najlepszych ćwiczeń na szczupłą talię, które możesz robić w domu

5 najlepszych ćwiczeń na szczupłą talię, które możesz robić w domu

5 najlepszych ćwiczeń na szczupłą talię, które możesz robić w domu

Szczupła talia zawsze była uważana za niezmienny symbol kobiecego piękna. Nie martw się jednak, jeśli Twoja talia nie jest jeszcze tak idealna. Nie musisz wcale spędzać godzin na siłowni, aby uzyskać smukłą sylwetkę, wystarczy, że będziesz wykonywać te pięć ćwiczeń w domu.

 

Zachęcamy Cię, abyś wypróbowała te proste ćwiczenia, a Twoja talia stanie się szczuplejsza o kilka centymetrów. Cały zestaw zajmie tylko 15 minut, a rezultaty zauważysz już po 30 dniach. 

Wytrwałość i regularność to wszystko, czego potrzebujesz, by mieć figurę swoich marzeń!

 

1. Korkociąg

  • Połóż się płasko na plecach z rękami po bokach.
  • Wyprostuj nogi i powoli unieś do 45 stopni nad podłogą. Niech Twoja głowa, ramiona i ręce leżą płasko na ziemi.
  • Powoli przenieś nogi na prawą stronę aż odczujesz, że mięśnie się rozciągają. Twoje nogi powinny być ściśnięte razem.
  • Powróć nogami do środka i przechyl teraz na lewą stronę.
  • Powtarzaj ćwiczenie przenosząc nogi z boku na bok. Wykonaj 3 zestawy za każdym razem wolno oddychając i zatrzymując nogi po każdej ze stron na 2 sekundy.

637655-650-1455005424-444

 

2. Rozciąganie

  • Usiądź w siadzie prostym na macie.
  • Lekko rozsuń nogi. Otwórz szeroko ramiona.
  • Skręcaj ramiona o 90 stopni starając się dotknąć lewej stopy prawą dłonią.
  • Powróć do pozycji wyjściowej i wykonaj to samo w drugą stronę.
  • Wykonaj 30 zestawów. Pamiętaj, aby Twoje plecy były cały czas proste!

637755-650-1455005424-3

 

3. Skręty z obciążeniem

  • Wykorzystaj do tego ćwiczenia ciężarek.
  • Chwyć ciężarek obiema dłońmi, usiądź na macie, ugnij kolana, trzymaj stopy płasko na podłodze.
  • Odchyl się o 45 stopni plecami do tyłu i wyprostuj ramiona przed siebie.
  • Skręć swoje ciało w prawo.
  • Powróć do pozycji wyjściowej.
  • Skręć swoje ciało w lewo tak daleko jak potrafisz.
  • Możesz wyobrażać sobie znajdującą się za Tobą ścianę, której próbujesz dotknąć podczas skrętu.
  • Powtórz 30 skrętów na każdą stronę.

637705-650-1455005424-4

4. Ugięcie boku

  • Ułóż ciało na boku z lekko ugiętymi nogami.
  • Napinając mięśnie ud i brzucha, unieś tułów z maty i sięgnij ręką nad głowę tworząc łuk z ciałem. Bardzo wolno powróć do pozycji wyjściowej.
  • Podczas tego ruchu licz powoli do ośmiu.
  • Wykonaj 15 łuków na prawą stronę, a następnie tyle samo na lewą.

637955-650-1455005424-1

 

5. Pływanie w powietrzu

  • Połóż się na brzuchu i ściśnij uda.
  • Wyprostuj przed siebie ramiona i ściągnij palce stóp.
  • Unieś ręce, klatkę piersiową i głowę i utrzymaj tę pozycję.
  • Naprzemiennie unoś prawą i lewą rękę oraz lewa i prawą nogę nie dotykając podłogi.
  • Wykonaj 10 zestawów za każdym razem licząc do 20.
  • Odpoczywaj przez 10 sekund między zestawami.

638105-650-1455005424-2

Źródło: brightside.me

Elastyczna aplikacja do odchudzania - Vitalia Holia
 Elastyczna aplikacja do odchudzania - Vitalia Holia
49,99 zł
3 dni
do końca oferty!
Elastyczna aplikacja do odchudzania: miesięczny abonament za 49,99 zł i więcej w Vitalia Holia (do -33%)

Twoja reakcja?

Super
Super
22
Ha ha
Ha ha
3
Wow
Wow
1
Smutny
Smutny
2
Zły
Zły
0

Podziel się ze znajomymi!

Zostaw swój komentarz