Home Kategorie Porady Domowe ćwiczenia Circuit spalają 500 kalorii – Szybko!

Domowe ćwiczenia Circuit spalają 500 kalorii – Szybko!

Domowe ćwiczenia Circuit spalają 500 kalorii – Szybko!

Treningi Circuit są uważane za jedne z najintensywniejszych treningów, jakie istnieją. Często łączą w sobie pracę z ciężarami z intensywnym kardio, wymagając od Ciebie maksymalnego wysiłku.

Co jest w nich najwspanialsze, to że są krótkie. Ostatecznie, przy takim poziomie intensywności, długotrwałe ćwiczenie byłoby ponad siły większości ludzi i mogłoby spowodować więcej szkody niż pożytku.

Nie wszyscy wiedzą jednak, że niekoniecznie musisz iść na siłownię, aby wykonywać trening Circuit. Wiele z nich możesz wykonać samodzielnie w domu. Wypróbuj na przykład wideo powyżej złożone z ćwiczeń CrossFit – wykonasz je we własnym salonie. 

AMRAP to skrót od angielskiego wyrażenia “as many rounds as possible”, czyli „tak wiele powtórzeń, jak dasz radę”. Przy treningu AMRAP masz podany rodzaj ćwiczenia oraz czas na jego wykonywanie, zwykle 30 minut lub mniej. Celem jest wykonanie jak największej ilości rund w przewidzianym czasie. Wypróbuj jedno (lub wszystkie) z poniższych:

1. AMRAP przez 20 minut: 15x wymachy ciężarkiem (swingi), 10x mountain climber na nogę, 5x przysiady z ciężarkami (thrusters)

2. AMRAP przez 8 minut: 16x sumo martwy ciąg, 10x przysiady goblet, 8x krokodylek

3. AMRAP przez 20 minut: 30x skoki na pudło, 20x wyciskanie typu push press, 30x krokodylki

4. AMRAP przez 5 minut: 5x ćwiczenie z piłką przy ścianie (wall ball), 5x krokodylki

5. AMRAP przez 30 minut: bieg na 800 m, 15x krokodylki, 15x pompek, 15x krokodylki, 15x brzuszki

Być może wydaje Ci się, że te ćwiczenia są łatwe, skoro są takie krótkie. Jednak bardzo szybko zdasz sobie sprawę, że tak nie jest. Wszystko polega na tym, że skoro ćwiczenia są krótkie, to Ty musisz dać z siebie wszystko. To oznacza, że będziesz używać cięższych ciężarków niż zwykle, tak, abyś naprawdę czuła wszystkie mięśnie.

Jeśli robisz wall balls, standardowa waga wynosi 6 kg, więc spróbuj używać czegoś o zbliżonej wadze. Kiedy zaś robisz krokodylki, pamiętaj, że Twoja klatka piersiowa ma być zaraz nad podłogą. Możesz robić sobie krótkie przerwy na oddech, ale ogranicz je do minimum. Nigdy nie poświęcaj formy dla prędkości, zwłaszcza przy ćwiczeniach z ciężarkami.

Na koniec, jako że trening jest bardzo intensywny, możesz wykonywać go po swoim właściwym treningu lub zamiast niego. Jeśli trenujesz z ciężarami, to ten zestaw ćwiczeń będzie idealnym zakończeniem sesji.

Pamiętaj tylko – w tym treningu chodzi o intensywność i przekraczanie granic, więc nie obawiaj się dać z siebie 110%. To w końcu tylko minut, prawda?

Źródło: workoutbox.net

Spacer z alpakami
Spacer z alpakami
29,99 zł
40,00 zł
59 dni
do końca oferty!
Alpakoterapia: spacer z alpakami dla 2 osób od 24,99 zł i więcej opcji w Ośrodku Ikarion (do -38%)

Twoja reakcja?

Super
Super
0
Ha ha
Ha ha
1
Wow
Wow
0
Smutny
Smutny
0
Zły
Zły
0

Podziel się ze znajomymi!

Zostaw swój komentarz