Home Kategorie Porady Jak stracić na wadze w czasie Świąt? Wystarczy, że zastosujesz się do tych wskazówek

Jak stracić na wadze w czasie Świąt? Wystarczy, że zastosujesz się do tych wskazówek

Jak stracić na wadze w czasie Świąt? Wystarczy, że zastosujesz się do tych wskazówek

Jeśli planujesz stracić na wadze, być może odkładasz to do stycznia. Ma to sens, ponieważ początek roku jest idealnym momentem na wprowadzenie nowych zdrowych nawyków.

Jeśli jednak czujesz się nieszczęśliwy z powodu swojej wagi lub martwisz się swoim stanem zdrowia, to czemu odkładać podjęcie działań? Możesz stracić na wadze jeszcze przed Bożym Narodzeniem, a nowy rok będzie dla Ciebie wówczas po prostu kontynuacją zdrowych nawyków.

Być może wydaje Ci się to nieco zwariowane, ale dzięki temu możesz nauczyć się zdrowych nawyków żywieniowych już teraz i uniknąć przybrania na wadze w okresie świątecznym. Co Ty na to?

To świetny czas, aby zacząć, okazja, aby zacząć kontrolować swoją dietę i zdrowie, zamiast zdawać się na przypadek i okoliczności lub pozwalać, by inni decydowali o tym, co jesz.

Jeśli podoba Ci się pomysł utraty wagi przed Świętami oraz w ich czasie, oto kilka pożytecznych wskazówek:

Wybierz datę rozpoczęcia i dobrze się do tego przygotuj.

Usuń z lodówki i szafek niezdrowe produkty. Wysokokaloryczne produkty, których chcesz jeść mało, usuń z zasięgu wzroku. Umieść pod ręką te rzeczy, które chcesz jeść, abyś miał do nich łatwy dostęp. Zaplanuj z wyprzedzeniem zdrowe posiłki na nadchodzący tydzień.

Przygotuj menu bazujące na produktach, które sprzyjają utracie wagi.

Stwórz plan menu złożonego głównie z warzyw, chudego białka, jajek, nabiału i oliwy z oliwek, a także małych ilości pełnoziarnistych węglowodanów i owoców. Pozbądź się wszystkich wysokoprzetworzonych produktów, w tym białego chleba, makaronu, słodzonych płatków śniadaniowych i ciastek.

Zmniejsz spożycie alkoholu.

Wino, piwo, szampan, czy koktajle dodają Ci tylko niepotrzebnych kalorii, wyglądają niewinnie, ale mogą zrujnować Twoją dietę.

Pij dużo wody.

Z samego rana, po obudzeniu wypij szklankę wody, a następnie w ciągu całego dnia pij wodę za każdym razem, gdy poczujesz głód. Bardzo często interpretujemy pragnienie jako głód, dlatego pijąc wodę, zmniejszysz ilość spożywanych kalorii.

Przygotuj się mentalnie na nadejście Świąt i przygotuj sobie zdrowy plan działania.

Ćwicz.

Rób krótkie, wysokoenergetyczne sesje treningowe, takie jak trening interwałowy HIIT, bieganie, podnoszenie ciężarów itp. Dodaj do tego jak najwięcej mało intensywnego chodzenia. Staraj się każdego dnia zrobić przynajmniej 10 000 kroków. Zrezygnuj z windy i wchodź po schodach, zaparkuj auto dalej od biura, chodź na piechotę do sklepów itd.

Pość.

Wieczorem i przez noc nie jedz przez przynajmniej 12 godzin. Zjedz ostatni posiłek na 2-3 godziny przed pójściem spać i przynajmniej na 12 godzin przed śniadaniem. Co drugi dzień postaraj się wydłużyć ten czas do 14 godzin. W ciągu nocy organizm spala tkankę tłuszczową, dlatego tak ważne jest, aby nie dawać mu na ten czas paliwa w postaci jedzenia.

Wysypiaj się.

Śpij co najmniej 7-8 godzin na dobę. W ciągu dnia medytuj, stosuj relaksację i głęboko oddychaj, aby zmniejszyć poziom stresu, w ten sposób będziesz szybciej spalać tłuszcz.

Znajdź wsparcie.

Bądźmy szczerzy – utrata wagi to ciężka praca, a osiągnięcie sukcesu jest jeszcze trudniejsze, jeśli robi się to samemu. Dlatego znajdź kogoś, kto będzie Ci kibicował i Cię wspierał na co dzień.

Źródło: valentinbosioc.com

Off-road: szkolenie z nagraniem HD
Off-road: szkolenie z nagraniem HD
89,99 zł
180 dni
do końca oferty!
45-minutowe szkolenie z jazdy off-road z nagraniem HD i bonem wartościowym za 89,99 zł i więcej opcji w Abstractive

Twoja reakcja?

Super
Super
13
Ha ha
Ha ha
1
Wow
Wow
0
Smutny
Smutny
2
Zły
Zły
0

Podziel się ze znajomymi!

Zostaw swój komentarz