Home Kategorie Jedzenie 5 sposobów na zrzucenie nadmiaru kilogramów

5 sposobów na zrzucenie nadmiaru kilogramów

5 sposobów na zrzucenie nadmiaru kilogramów

Naukowcy twierdzą, że zbieranie się tłuszczu w pewnych częściach ciała jest bezpośrednio połączone z niektórymi nawykami, które posiada dana osoba.

Jest to ważna informacja dla tych, którzy chcą pozbyć się dodatkowych kilogramów. Poniższe pięć zasad to bardzo dobre wytyczne, których powinieneś się trzymać, a które z pewnością ułatwią proces gubienia kilogramów i pomogą w osiągnięciu celów.

Górna część ciała

Jeśli masz problemy z tłuszczem zbierającym się na twoich ramionach, przedramionach, plecach, klatce piersiowej czy brzuchu oznacza to jedynie tyle, że pewnie nie lubisz zbytnio ćwiczeń, za to uwielbiasz niezdrowe jedzenie.

By to zmienić powinieneś zacząć dietę oraz ćwiczenia. Staraj się spożywać 500 – 1000 kalorii dziennie i dodaj do tego 30 – 60 minutowe sesje treningowe pięć razy w tygodniu. Najlepsze dla ciebie będą ćwiczenia wytrzymałościowe, ale także pompki i przysiady, które pozwalają rozwijać górne części ciała.

Obszar pod pępkiem

Tłuszcz zbierający się w tej części ciała oznacza najprawdopodobniej, że żyjesz w ciągłym stresie. Stres przyczynia się do wytwarzania kortyzolu, którego nadmiar może mieć takie efekty.

Najlepszym rozwiązaniem jest joga oraz pilates. Dodatkowo wzbogać swoją dietę o produkty, które zawierają dużo błonnika, witamin oraz innych minerałów. Jeśli często czujesz się wzdęty może to oznaczać, że spożywasz za dużo alkoholu lub masz problemy z oddychaniem. Zmniejsz więc ilość alkoholu i skonsultuj się z lekarzem w sprawie problemów wydolnościowych.

Plecy oraz obszar pod piersiami

Nadmiar tłuszczu w tych miejscach oznacza, że jesz dużo śmieciowego jedzenia, oraz masz w zwyczaju omijać posiłki, a następnie się objadać. Jesteś też mało aktywny ruchowo.

W tym przypadku przede wszystkim należy zacząć jeść zdrowo oraz spożywać pięć małych posiłków w ciągu dnia. Posiłki powinny być bogate w składniki odżywcze, ale nie w kalorie. Dodatkowo zacznij się ruszać. Biegaj, pływaj oraz wykonuj ćwiczenia brzucha oraz pleców. Wystarczy zacząć od zwykłych spacerów.

Brzuch, uda i pośladki

Obszary zwane również „krytycznymi” u kobiet. Zazwyczaj tłuszcz pojawia się tam ze względu na brak aktywności fizycznej. W takim przypadku warto pomyśleć o rowerze, treningach wytrzymałościowych oraz skupiających się na dolnych partiach ciała.

Brzuch, nogi i pośladki

Znowu jest to problem głównie kobiet. Mają one tendencje do tycia w dolnych partiach ciała podczas ciąży. Dobrym rozwiązaniem jest jazda na rowerze.

Źródło: valentinbosioc.com

Masaż klasyczny lub relaksacyjny
Masaż klasyczny lub relaksacyjny
59,99 zł
90 dni
do końca oferty!
Wybrany 60-minutowy masaż od 49,99 zł w gabinecie Alice's Institute Kosmetologia w Bielsku-Białej

Twoja reakcja?

Super
Super
33
Ha ha
Ha ha
5
Wow
Wow
1
Smutny
Smutny
6
Zły
Zły
7

Podziel się ze znajomymi!

Zostaw swój komentarz