Home Kategorie Porady Sprawdź te 5 najskuteczniejszych ćwiczeń, które z łatwością wykonasz w domu. Zadbaj o piękne ciało.

Sprawdź te 5 najskuteczniejszych ćwiczeń, które z łatwością wykonasz w domu. Zadbaj o piękne ciało.

Jest wiele różnych ćwiczeń, ale jeśli jesteś laikiem, który dopiero zaczyna treningi, większość z nich może wywołać przerażenie i zniechęcić do podejmowania wysiłki.

Jak większość rzeczy w życiu, najprostsze ćwiczenia mogą dawać najlepsze efekty. Dzięki nim nie stracisz zapału, a wręcz przeciwnie, będziesz chcieć iść krok dalej.

Oto 5 najskuteczniejszych ćwiczeń, które z łatwością możesz wykonać w domu.

#1. Deska

cwiczenia1

Deska to świetne ćwiczenie na brzuch. Aby prawidłowo je wykonać, uklęknij i połóż łokcie na podłodze. Powinny być rozstawione na szerokość barków. Wyciągnij nogi za siebie i podnieś swoje ciało. Pamiętaj o utrzymywaniu ciała w linii prostej i nie opuszczaj bioder. Utrzymuj pozycję przez 10 – 15 sekund i powtórz ćwiczenie 10 razy. Pamiętaj, aby spokojnie i regularnie oddychać.

#2. Pompki

cwiczenia2

Aby popracować nad górną częścią ciała, wykonuj pompki. Uklęknij i połóż dłonie na podłodze. Rozstaw je na szerokość barków. Trzymaj łokcie lekko ugięte. Podnieś i wyprostuj ciało. Utrzymując napięte pośladki i mięśnie brzucha, opuść ciało powoli zginając łokcie i podnieś je ponownie. Powtórz 15 razy.

#3. Przysiady

cwiczenia3

Wykonując przysiady, wzmocnisz i ujędrnisz pośladki oraz uda. Wyprostuj się i rozstaw nogi na szerokość ramion. Upewnij się, że stoisz na ziemi całymi stopami. Połącz ręce przed sobą i ugnij kolana utrzymując proste plecy tak, jakbyś chciał usiąść na krześle. Powtórz 15 razy.

#4. Wykroki

cwiczenia4

Twoje nogi i plecy bardzo skorzystają na robieniu wykroków. Stań prosto z nogami na szerokości bioder. Prawą stopą wykonaj duży krok naprzód, uginając nogę w stawie kolanowym pod kątem 90 stopni, w tym samym czasie zginając drugą nogę, ale tak, aby nie dotykała podłoża. Podnosząc się, użyj prawej nogi, aby się odepchnąć i skończyć powtórzenie.

#5. Wypychanie bioder

cwiczenia5

Ćwicz plecy, pośladki i uda dzięki wypychaniu bioder. Aby wykonać to ćwiczenie, połóż się na plecach, zegnij kolana i połóż stopy płasko na podłodze. Powinny być rozstawione na szerokości barków. Podnieś swoje pośladki i uda, zaciskając je w tym samym czasie. Przytrzymaj pozycję przez 10 sekund. Zwolnij napięcie i opuść ciało z powrotem. Powtarzaj ćwiczenie 15 razy.

Połączenie tych pięciu prostych ćwiczeń pozwoli Ci pracować nad całym ciałem. Dzięki temu zestawowi poczujesz się pewnie przy wykonywaniu ćwiczeń i zechcesz zrobić kolejny krok w walce o piękną sylwetkę.

Źródło: curejoy.com

Kurs online: Trener Personalny MASTER z MEN
Kurs online: Trener Personalny MASTER z MEN
49,99 zł
90 dni
do końca oferty!
Kurs online: Trener personalny (49,99 zł) lub Master Personal Trainer (59,99 zł) z MEN w Akademii Dietetycznie Poprawni

Twoja reakcja?

Super
Super
7
Ha ha
Ha ha
1
Wow
Wow
6
Smutny
Smutny
0
Zły
Zły
0

Podziel się ze znajomymi!

Zostaw swój komentarz