Home Kategorie Porady Ćwiczenia, które wyszczuplą Twoje nogi w zaledwie 3 tygodnie. Wcale nie musisz być w dobrej kondycji.

Ćwiczenia, które wyszczuplą Twoje nogi w zaledwie 3 tygodnie. Wcale nie musisz być w dobrej kondycji.

Ćwiczenia dla wielu z nas nie są ciekawą perspektywą. Mimo iż każdy marzy o idealnej sylwetce, nie każdy ma na tyle motywacji, aby ją osiągnąć.

Piękne ciało wymaga sporo pracy i oglądanie filmów w łóżku na pewno nie jest odpowiednią drogą do jego osiągnięcia.

Co jednak powiecie na kompromis? Zwykle skupiamy się na brzuchu i ramionach, zaniedbując nogi. Jednak smukłe nogi nie tylko prezentują się świetnie, ale także dźwigają całe nasze ciało. Nie należy ich lekceważyć i warto dodać im nieco siły. Dobra wiadomość jest taka, że one także odgrywają ważną rolę przy utracie wagi.

Poniżej możesz zobaczyć proste i szybkie ćwiczenia. Problem braku motywacji w tym przypadku nie będzie wymówką, gdyż możesz spokojnie wykonywać je nawet podczas oglądania filmu.

#1. Unoszenie kolan

cw1

To ćwiczenie jest doskonałe na początek. Pomoże ładnie wysmuklić i wyrzeźbić łydki, pośladki i uda, a także przyspieszy metabolizm. Z racji tego, że wykonuje się je w jednym miejscu, pomoże też pracować nad równowagą. Czego potrzebujesz więcej?

Sposób wykonania: stań prosto z nogami rozstawionymi na szerokość barków. Unieś jedno kolano do góry i przyciągnij je do piersi. Przytrzymaj kilka sekund i powoli opuść z powrotem na podłogę. Ćwiczenie wykonuj na zmianę, staraj się nie pochylać i trzymać miednicę w jednym miejscu.

#2. Głębokie przysiady

cw2

Mimo iż nie różnią się znacząco od zwykłych przysiadów, korzyści płynące z tego wariantu są o wiele lepsze. O wiele lepiej angażują pośladki. Nie obawiaj się o swoje kolana. Jeśli będziesz wykonywać to ćwiczenie poprawnie, pomoże ono zwiększyć ich stabilność i siłę.

Sposób wykonania: stań prosto z nogami na szerokości bioder, plecy wyprostowane. Teraz wykonuj pełny przysiad – jest on odrobinę głębszy niż klasyczna wersja. Biodra i pośladki powinny znaleźć się znacznie niżej, pozycja przykucnięta jest tutaj trafnym określeniem. Pamiętaj, by stopy znajdowały się cały czas na podłodze, nie stawaj na palcach.

#3. Podnoszenie nóg

cw3

To ćwiczenie pomoże wzmocnić mięśnie, wyszczuplić nogi i rozciągnąć ścięgna. Nauczysz się też lepiej kontrolować swoje ciało.

Sposób wykonania: leżąc na boku z głową podpartą na dłoni, powoli unoś wyprostowaną nogę. Staraj się kontrolować nogę i unosić ją przynajmniej pod kątem 45 stopni. Wykonuj na zmianę.

Jeśli chcesz rzucić sobie wyzwanie, spróbuj wykonywać to ćwiczenie leżąc na plecach. Pamięta, aby nie pomagać sobie rękami i nie skręcać tułowia.

Źródło: fitnessrepublic.com

Okulary korekcyjne
Okulary korekcyjne
19,99 zł
120,00 zł
90 dni
do końca oferty!
Okulary korekcyjne: 19,99 zł za groupon zniżkowy wart 120 zł i więcej opcji w AndyOptic

Twoja reakcja?

Super
Super
4
Ha ha
Ha ha
0
Wow
Wow
1
Smutny
Smutny
0
Zły
Zły
0

Podziel się ze znajomymi!

Zostaw swój komentarz