Home Kategorie Jedzenie Trzymaj się tych 3 prostych reguł, a stracisz na wadze szybko i bez męczarni.

Trzymaj się tych 3 prostych reguł, a stracisz na wadze szybko i bez męczarni.

Ten plan wypróbowało już ponad 3 miliony ludzi na całym świecie. Pomoże Ci schudnąć szybko i bezpiecznie.

Wystarczy stosować się do tych trzech prostych reguł, a w krótkim czasie zauważysz pierwsze rezultaty. Kluczem do sukcesu jest dokonywanie realistycznych zmian w swojej diecie oraz aktywności fizycznej, które muszą stać się częścią Twojej codziennej rutyny. Co powinieneś robić?

schud1

Zredukuj cukier i skrobie

Jest to najważniejsza część tego planu. Powinieneś ograniczyć spożywanie następujących produktów: chleba, płatków kukurydzianych, makaronu, ryżu, ziemniaków, fasoli i kasztanów. Są to produkty, które stymulują produkcję insuliny. Ten hormon zajmuje się magazynowaniem tłuszczu w organizmie. Gdy jej poziom spada, tłuszcz może łatwiej wydostać się zapasów, a organizm spala go zamiast węglowodanów.

Dodatkowo nerki zaczynają wtedy pozbywać się nadmiarów sodu i wody. To z kolei zmniejsza wzdęcia i ilość nagromadzonej w organizmie wody. Zdarza się, że w pierwszym tygodniu po zmianie diety w ten sposób człowiek traci nawet 5 kilogramów.

schud2

Jedz białka, tłuszcze i warzywa

Każdy z Twoich posiłków powinien zawierać źródło białka, źródło tłuszczu oraz warzywa, które mają niską zawartość węglowodanów. Zalecany poziom spożycia węglowodanów to od 20 do 50 gram dziennie.

Przykładowe źródła białka:

  • mięso
  • ryby i owoce morza
  • jajka

Przykładowe warzywa:

  • brokuły
  • kalafior
  • szpinak
  • jarmuż
  • brukselka
  • sałata
  • kapusta
  • seler

Przykładowe źródła tłuszczu:

  • oliwa z oliwek
  • olej kokosowy
  • olej z awokado

Powinieneś spożywać cztery małe posiłki dziennie. Jeśli jednak nadal będziesz głodny, możesz dodać do tego jeszcze jeden.

schud3

Zacznij ćwiczyć

Nie musisz tego robić jeśli będziesz stosować się do powyższych porad, ale jest to bardzo dobry pomysł. Najlepiej chodzić na siłownię od 3 do 4 razy w tygodniu. Pamiętaj żeby za każdym razem dobrze się rozgrzać. Później przejdź do podnoszenia ciężarów, a na końcu rozciągnij się. Podnosząc ciężary, spalisz nieco kalorii oraz zapobiegniesz spowolnieniu metabolizmu, co często zdarza się przy zmianie diety. Jeśli nie chcesz podnosić ciężarów, wystarczy że będziesz wykonywać ćwiczenia cardio, jak bieganie czy rowerek.

Stosując się do powyższych zaleceń spokojnie możesz schudnąć nawet 1 kg na tydzień.

Źródło: Projekt Natura

Masaż leczniczy z konsultacją
Masaż leczniczy z konsultacją
39,99 zł
50,00 zł
89 dni
do końca oferty!
Masaż leczniczy z konsultacją od 39,99 zł w Centrum Rehabilitacji i Terapii Rehabilis w Bielsku-Białej

Twoja reakcja?

Super
Super
2
Ha ha
Ha ha
1
Wow
Wow
0
Smutny
Smutny
0
Zły
Zły
0

Podziel się ze znajomymi!

Zostaw swój komentarz