Home Kategorie Ludzie Anna Lewandowska pokazała ciążowy brzuszek. Pierwszy raz widać te krągłości.

Anna Lewandowska pokazała ciążowy brzuszek. Pierwszy raz widać te krągłości.

Ania Lewandowska pochwaliła się ciążowym brzuszkiem. Od oznajmienia światu, że jedna z najbardziej znanych par spodziewa się drugiego potomka minął dopiero tydzień.

Anna Lewandowska w drugiej ciąży. Informację tę potwierdził szczęśliwy tata. Robert Lewandowski szczęśliwą nowinę znów oznajmił na boisku.

Z Instagrama Ani dowiadujemy się, że jest to już 2 trymestr ciąży. Para trzymała więc nowinę w tajemnicy. Ciekawe jest to, że wcześniej nie pojawiły się nawet żadne spekulacje. Ania jest bardzo aktywna w social media i wrzucała wiele swoich zdjęć. Oczywiście nikt do tej pory nie dopatrzył się brzucha.

Obecnie się to zmieniło. Wszyscy przyglądają się fizycznym zmianom Lewandowskiej, która dumnie prezentuje brzuszek. Tym samym zachęca inne kobiety do aktywności w czasie ciąży.

– „Odpowiednio dobrane i bezpieczne treningi niebywale korzystnie wpływają na prawidłowy przebieg ciąży i porodu. To już zostało udowodnione” – tymi słowami Ania zachęca ciężarne do ćwiczeń.

View this post on Instagram

Trening w ciąży cz. II🤰🏻💪 Trening w II trymestrze ciąży. Mam jeden, ale za to mocny argument, na to, dlaczego NIE warto rezygnować z aktywności fizycznej w ciąży🤰🏻. TO MÓJ ULUBIONY TEAMAT🙌 Odpowiednio dobrane i bezpieczne treningi niebywale korzystnie wpływają na prawidłowy przebieg ciąży i porodu. To już zostało udowodnione. Podkreślam, że dzięki aktywności fizycznej podczas ciąży powrót do formy po jej zakończeniu jest znacznie szybszy i przyjemniejszy. WARUNEK – brak przeciwwskazań lekarza. CO POLECAM w II TRYMESTRZE? ➡️Przede wszystkim codzienne ćwiczenia wzmacniające mięśnie dna miednicy. W ich trakcie nie zapominajmy o miarowym oddechu. Każde ćwiczenie wykonujemy po 10–15 powtórzeń w 2–3 seriach. Co odradzam? 🔺▫głębokich skłonów z głową w dół 🔺▫ gwałtownych podskoków 🔺▫ głębokich przysiadów 🔺▫ leżenia przodem i tyłem 🔺▫unoszenia rąk powyżej linii barków (szczególnie z obciążeniem) 🔺▫angażowania brzucha, zwłaszcza mięśnia prostego 🔺▫jazdy na rolkach, łyżwach, nartach 🔺▫jazdy na rowerze po nierównym terenie 🔺▫nurkowania, wspinaczki wysokogórskiej i innych 🔺▫sportów, które mogą doprowadzić do niedotlenienia PRZYKŁADOWE ĆWICZENIA w II trymestrze: ✔️▫sumo squat i sumo squat ze wspięciem na palce ✔️▫wykrok w tył i w przód Uginanie ramion w podporze tyłem ✔️▫unoszenie bioder do pozycji „krzesełko” w podporze tyłem. ✔️▫Wznos nogi ugiętej do góry w klęku podpartym na przedramionach. ✔️▫pompki na kolanach ✔️▫unoszenie bioder leżąc na plecach ✔️Ćwiczenia z lekkim obciążeniem (hantwlki/butelki) Dajcie mi koniecznie znać, jak to jest lub było (!) z Waszą aktywnością fizyczną w ciąży? #pregnantworkout #pregnant #annalewandowska #healthyplanbyann #fitmama #mom @diet_training_by_ann

A post shared by Anna Lewandowska ® (@annalewandowskahpba) on

Z posta Ani dowiemy się też czego nie robić w 2 trymestrze ciąży. To, czego powinno się unikać, to przede wszystkim: głębokie skłony z głową w dół, głębokie przysiady, jazda na rolkach, łyżwach, nartach, na rowerze (po nierównym terenie), nurkowanie, wspinaczka, a także sporty, które mogą doprowadzić do niedotlenienia.

Ania jest nie tylko aktywna fizycznie. Niedawno miała miejsce premiera jej najnowszej książki „Baby by Ann”. Książkę wraz z mamą promowała Klara. Widać na jej twarzy uśmiech, który pokazuje, że świetnie sprawdzi się w roli starszej siostry. Sama Anna mówi o występie Klary na premierze:

– „Moja mała iskierka, moje małe wsparcie, moja motywacja razem ze mną.”

To może Cię zainteresować:  Krzysztof Rutkowski chce unieważnić ślub. Co na to wszystko Maja?

Twoja reakcja?

Super
Super
0
Ha ha
Ha ha
0
Wow
Wow
0
Smutny
Smutny
0
Zły
Zły
0

Podziel się ze znajomymi!

Zostaw swój komentarz